Motifake
politics
epic fail
military funny
stupid human
ufo
MAD
motifake
ONE account, works everywhere!
REGISTER in seconds






WERD - LETS LOWER THE STANDARDS!!! demotivational poster


TAGS: werd

demotivational poster WERD
PZ  #10346 Created June 29, 2008

1 shares


( 14 upvotes )

spencer - July 23, 2009, 5:07 am
or better yet werd.
XXX - December 30, 2008, 11:26 am
MASTERPIECE! "write letterz n shit, yo" lol xD
Schifty - November 26, 2008, 2:14 pm
word
mike - October 2, 2008, 10:16 pm
pfff wow way to go black people. once again making something funny into an insult against them. jeeezus shut up already and deal with it.
yer mom - September 1, 2008, 1:08 pm
Aw, is somebody angry that their penis is soooo much smaller than the big scary black man's?
TigerKid - June 30, 2008, 5:05 pm
It would better if maybe Vanilla Ice or some random wiggers were in there. Oh...White men can't jump WAS racist. Nobody protested though. Perhaps you guys are to busy working, taking care of the children you fathered with the 1 woman you married. HAHAHHAH
Douche - June 30, 2008, 12:19 pm
How come the movie "White Men Can't Jump" isn't racist but, when I try to make a movie called "Black Men Can't Get Jobs", I get called a racist?
Eric D. - June 30, 2008, 12:15 pm
racist? omg get a sense of humor. don't be so god damn sensitive you fuckin' pussy.
motifake1234 - June 30, 2008, 11:44 am
hmm someones a racist douche.
Alexiel - June 29, 2008, 8:05 pm
it sure is better then word
(Add Comment)      (Add to favorites)





Sponsored Links









SQUIRRELS - They have nuts. demotivational poster


TAGS: humor animal squirrel lol hehe funny

demotivational poster SQUIRRELS
Wired  #10332 Created June 29, 2008

45 shares


( 11 upvotes )

(Add Comment)      (Add to favorites)









LIP PIERCING??? - I didn't notice demotivational poster


TAGS: lip piercing

demotivational poster LIP PIERCING???
jt  #10293 Created June 28, 2008

12 shares


( 11 upvotes )

rightguy - August 18, 2009, 11:14 am
idiots its not a lip piercing i.e its not on her lip. She has a monroe.
Alex - February 16, 2009, 11:46 pm
mmmm, I'd fuck that
Footbrawler - December 15, 2008, 9:14 am
Gay test! You failed!
jbrc51 - July 31, 2008, 8:03 am
Lip piercing!!!! Who cares she's still hot
Ilsa - July 30, 2008, 1:33 am
C'mon, you can easily tell she's wearing a super-padded push up bra... IMO if you're gonna wear things like that, you shouldn't wear white shirts... lol. plus the monroe piercing looks retarded
Mecha - July 27, 2008, 1:42 am
That's not a lip piercing. It's called a monroe or a madonna.
c'est moi - July 17, 2008, 7:38 pm
DAMMMNNNNN THIS GIRL REAL???
(Add Comment)      (Add to favorites)





Sponsored Links









THE NEW RUSSIAN ARMY - The only way to win is to allow gays in the military. demotivational poster

demotivational poster THE NEW RUSSIAN ARMY
Briton of Rose  #10285 Created June 28, 2008

19 shares


( 13 upvotes )

Garroth - August 22, 2013, 3:06 am
Ninja cameraman strikes again.
In the Know - October 23, 2009, 1:19 pm
Actually Kaja they are Russian Militsiya
reason - October 1, 2009, 8:34 pm
if thats true kaja in kinda gives me a reason to go to poland and get arrested
Kaja - September 26, 2008, 5:28 pm
Sorry, polish police, not russian army;)
Briton of Rose - August 8, 2008, 6:41 am
This is one of mine. I am now claiming it to prevent plagiarism.
RnR - July 30, 2008, 12:34 pm
now THAT might be a painfull experience.. just imagine the lbs per square inch for each of those heels.. then again.. if you swing that way....
just plain me - July 30, 2008, 11:43 am
I'd pay $1,000,000 just to let them walk all over me. (While I was looking up, of course.)
(Add Comment)      (Add to favorites)



What's HOT

trbecome

JesusWept

nicholsjoshua15

nicholsjoshua15

MPsniper

JesusWept

JesusWept

JesusWept

JesusWept

JesusWept

Reality Lord

Reality Lord



MORE on the HOT PAGE







LSD - It's kicking in, Mabel! demotivational poster


TAGS: women drugs lsd humor cars driving

demotivational poster LSD
Motifake Wit Liberation F  #10244 Created June 28, 2008

54 shares


( 146 upvotes )

BoneCD - November 13, 2009, 7:41 pm
Glade this made it to the hall of fame!!! Most excellent poster...party on Garth
Produceman117 - November 12, 2009, 5:16 am
Hall of Fame. I'm honored.
Briton of Rose - November 12, 2009, 4:30 am
One more vote and it's off to the Hall of Fame! Get the lead out, Mabel!
Krissie - September 15, 2009, 9:16 pm
Friday night trouble bound...
Motifake Wit Liberation Front - October 16, 2008, 12:16 am
OMG, Porcelina, that is awesome! I wish I had put it in the poster. :)
Porcelina - October 15, 2008, 9:30 pm
I can tell, Patty! You're steering my toaster!
Dustin Marthington - October 6, 2008, 12:06 am
so many times that i've thought that exact same thing Tony.
Tony - September 30, 2008, 4:14 pm
Funny and Clever. No wonder it's not high up in the rankings!
GoForthAndDie - September 20, 2008, 7:00 am
One of the best things on this site. Props.
RONSART - August 13, 2008, 7:51 pm
5 STARS!...
1 more comments
(Add Comment)      (Add to favorites)





Sponsored Links












(NEXT PAGE)




Upload content like a BOSS


Misc info


MotiNetwork Privacy Policy
Website (c) demotivationalposters.net