Motifake
politics
epic fail
military funny
stupid human
ufo
MAD
motifake
ONE account, works everywhere!
REGISTER in seconds






THE CLITORIS - demotivational poster


TAGS: i bet even lesbians have to fake it most times

demotivational poster THE CLITORIS
Sean  #52105 Created April 5, 2009

61 shares


( 24 upvotes )

Sean - April 22, 2009, 4:39 pm
pssst ... go with me on that one, buds, until I see her avatar, I'm gonna assume she's hot ... and a she.
Sean - April 22, 2009, 4:38 pm
But I have to admit it, TooTsiE comes up with a way better poster.
TooTsiE - April 22, 2009, 4:17 pm
DING! fries are done...
LogicDude - April 6, 2009, 9:43 am
Sean is the true King of Motifake! Long live the king!!!
BoneCD - April 5, 2009, 6:39 pm
Straight forward...not too wordy...5 Lions Sean buddy
(Add Comment)      (Add to favorites)





Sponsored Links









UGLY WOMEN - demotivational poster


TAGS: ugly women what point girl nasty stupid dumb female fail

demotivational poster UGLY WOMEN
Womanbeater  #52094 Created April 5, 2009

37 shares


( 5 upvotes )

agdaniele - April 5, 2009, 7:30 pm
Check yourself.
(Add Comment)      (Add to favorites)









DIAMOND JEWELRY - Be nice...she might let you stick it in her pooper now demotivational poster


TAGS: oh yeah

demotivational poster DIAMOND JEWELRY
Cubbybear  #52088 Created April 5, 2009

14 shares


( 9 upvotes )

Ryder13 - April 29, 2009, 10:13 pm
Yeah i thought that to and my wife still says no. 2 diamond rings and countless earrings later.
(Add Comment)      (Add to favorites)





Sponsored Links









HUNGARY - Shit cars, nice girls. Let's visit us! demotivational poster


TAGS: shit cars nice girls take a visit

demotivational poster HUNGARY
Felder  #52034 Created April 5, 2009

20 shares


( 9 upvotes )

m KÜ - October 28, 2009, 8:22 pm
this car isn´t shit. good old german car. better then the japan shit from today . . .
(Add Comment)      (Add to favorites)



What's HOT

JesusWept

Silverheart

Silverheart

JesusWept

JesusWept

concern3

concern3

JesusWept

Silverheart

Silverheart

Silverheart

Silverheart



MORE on the HOT PAGE







FIST BUMP - Inappropriate That's Queen Elizabeth, Not Queen Latifa We Are Not Amused demotivational poster

demotivational poster FIST BUMP
Retrochcop  #52019 Created April 5, 2009

27 shares


( 42 upvotes )

K - October 14, 2009, 10:30 am
another epic fail for the first lady.
Toussaint - April 9, 2009, 8:38 am
Five Funny Lions!
Sean - April 8, 2009, 11:58 am
Yeah, I thought you were just supposed to stroll around holding hands with the Saudi dude. Yuck.
LogicDude - April 8, 2009, 11:44 am
What MORON is advising the Obamas on protocol??? There's now video showing the Prez BOWING to the King of Saudi Arabia! WTF!?!? I always thought that Leaders of countries were considered equals...
LogicDude - April 8, 2009, 11:24 am
I think this is hilarious...not the best photoshop but a funny concept nonetheless...and wasn't it the Brits that went all looney over the "touching the queen" thing?
Sean - April 8, 2009, 11:21 am
Hey, that sounds like something Bulgy would say. Is he there? He's good people.
Motifake Wit Liberation Front - April 8, 2009, 11:17 am
Any excuse to hate, eh? Typical of the people who will slowly kill the Republican Party. Hate mongering does your brand of conservatism badly. http://news.bbc.co.uk/2/hi/programmes/world_news_america/7981507.stm
Sean - April 8, 2009, 10:51 am
Thanks TigerKid ... even if I'm even further now from getting it.
TigerKid - April 8, 2009, 12:22 am
Sean YOU don't get it...kay...Queen + Fist Punch = /0...get it?! Oh...sarcam btw...im sure you knew.....also...im stealing your "any port in a storm" quote. Damn...did you just get owned? lol
Sean - April 7, 2009, 11:51 pm
"How absolutely stupid and crass" ... are you even a real pirate?
5 more comments
(Add Comment)      (Add to favorites)





Sponsored Links












(NEXT PAGE)




Upload content like a BOSS


Misc info


MotiNetwork Privacy Policy
Website (c) demotivationalposters.net