Motifake
politics
epic fail
military funny
stupid human
ufo
MAD
motifake
ONE account, works everywhere!
REGISTER in seconds






Slavery - demotivational poster

demotivational poster Slavery
Roamer  #11278 Created July 6, 2008

1 shares


( 9 upvotes )

(Add Comment)      (Add to favorites)





Sponsored Links









Seppuku - demotivational poster

demotivational poster Seppuku
Roamer  #11276 Created July 6, 2008

33 shares


( 12 upvotes )

Yon - July 14, 2008, 10:13 am
A friends little sister did that...she cant have kids now.
^_^ - July 9, 2008, 8:55 pm
That doesn't LOOK like it's going for the stomache... Kinky girl...
(Add Comment)      (Add to favorites)









Sailor Moon - demotivational poster

demotivational poster Sailor Moon
Roamer  #11275 Created July 6, 2008

18 shares


( 19 upvotes )

spitfire111 - December 30, 2008, 10:06 am
OMG!!!>>>...
Wolfie - December 11, 2008, 1:14 am
fansub is da shit!
Sho - October 23, 2008, 7:59 am
LOL holy shit fail sub
(Add Comment)      (Add to favorites)





Sponsored Links









Multiclassing - demotivational poster

demotivational poster Multiclassing
Roamer  #11271 Created July 6, 2008

89 shares


( 35 upvotes )

Ryan - January 2, 2009, 3:03 pm
i knew they were missing something in that movie!! @[email protected]
Roamer - July 23, 2008, 3:32 pm
Now the million dollar question: Live Action Role Players v.s. Paint ballers, AKA R.P.V.P.
blarp - July 23, 2008, 2:50 pm
AK-47: when you absolutely, positively have to kill every Orc in room.
Wow... - July 9, 2008, 8:54 pm
That's actually kinda funny...
(Add Comment)      (Add to favorites)



What's HOT

nicholsjoshua15

nicholsjoshua15

nicholsjoshua15

nicholsjoshua15

nicholsjoshua15

nicholsjoshua15

nicholsjoshua15

nicholsjoshua15

nicholsjoshua15

trbecome

JesusWept

nicholsjoshua15



MORE on the HOT PAGE







YAOI - If you don't like it, you suck demotivational poster


TAGS: yaoi

demotivational poster YAOI
Kitkat  #11256 Created July 6, 2008

257 shares


( 65 upvotes )

cheyflip0 - December 26, 2012, 8:24 pm
yaoi is porn baby get use to it.
Personn - November 1, 2009, 5:11 pm
Where may I find it?
agdaniele - October 30, 2009, 5:49 pm
It's Mr. Gettalief.
Personn - October 30, 2009, 5:37 pm
what is the name of this animee!! OMG Pleaase i want to know him!! :O
What anime? - October 19, 2009, 9:08 am
This is sooo hot :| What manga or anime is it?
yaoi love - October 4, 2009, 10:51 pm
omg what manga or anime is this? i love it! its so hot!
mabye - September 30, 2009, 12:13 am
it kinda depends on the chick, some prefer more romantic femme style, some like more realistic. anyway, it makes sense. if guys think lesbians are hot, shouldn't it work the opposite?
Informator - September 16, 2009, 11:27 pm
these 2 ARE pretty femme... .__. but lol. its liek lesbian porn for men, but its gaymen porn for chicks, [or gay dudes] im pretty sure the same girls that watch this, would be equally turned on if they saw pretty REAL boys making out..not just drawings
Aganesu - September 13, 2009, 8:56 am
I LOVE YAOI!!!
Master Morality - August 10, 2009, 12:49 pm
I think I'd simply be more acceptable of it if the chicks that watch this shit actually were watching guys that looked like .. I dunno, guys? seriously, just go watch some gay porn or somthing.
4 more comments
(Add Comment)      (Add to favorites)





Sponsored Links












(NEXT PAGE)




Upload content like a BOSS


Misc info


MotiNetwork Privacy Policy
Website (c) demotivationalposters.net