Motifake
politics
epic fail
military funny
stupid human
ufo
MAD
motifake
ONE account, works everywhere!
REGISTER in seconds






FEWL! - there is no image at the end, only a text! demotivational poster


TAGS: text

demotivational poster FEWL!
daydark  #15270 Created August 9, 2008

1 shares


( 8 upvotes )

(Add Comment)      (Add to favorites)





Sponsored Links









G.G. ALLIN - It's cool to roll around in broken glass and feces. demotivational poster

demotivational poster G.G. ALLIN
 #15269 Created August 9, 2008

31 shares


( 8 upvotes )

Logca - April 8, 2009, 10:41 am
"His birth certificate reads, "Jesus Christ Allin." That's confirmed at: http://en.wikipedia.org/wiki/GG_Allin" not everything on wikipedia is true
Porcelina - January 31, 2009, 2:21 pm
''Die young, scum fuck'' R.I.P
Scorpio7 - January 31, 2009, 1:59 pm
His birth certificate reads, "Jesus Christ Allin." That's confirmed at: http://en.wikipedia.org/wiki/GG_Allin
East03 - August 28, 2008, 2:16 am
At least in this pic his bro' doesn't have his dick pulled out of these incredibly crusty gonch'
Jeff X - August 21, 2008, 3:52 pm
He ate his own shit too! Thats a real rock star.
(Add Comment)      (Add to favorites)









SWEDEN - realy sucks at ice-hockey demotivational poster


TAGS: sweden realy sucks at ice hockey 1

demotivational poster SWEDEN
Allanius  #15267 Created August 9, 2008

135 shares


( 14 upvotes )

JesusWept - June 30, 2013, 6:54 pm
Yeah...that's why we're world champions now. For the 9th time ;)
mShreck - March 1, 2012, 10:23 pm
Actually Sweden is better than America and would even give Canada a run for their money
calumsensible - December 5, 2011, 6:27 pm
Except Sweden are just as good as Russia America and Canada. Certainly 2nd best in Europe though.
pro - November 27, 2008, 4:20 am
Actually, I think he's about to head the puck into the Canuck goal!
Kött - November 27, 2008, 1:21 am
How come we're the reigning olympic champions? Ya little fontanelle-fucker.
ircenius - August 9, 2008, 3:21 pm
same pitcure in video http://www.youtube.com/watch?v=AbRQdPF9jt0
ircenius - August 9, 2008, 3:20 pm
haha i laughed
(Add Comment)      (Add to favorites)





Sponsored Links









SEXY - Yeah, he's bringin it back. demotivational poster


TAGS: sloth goonies

demotivational poster SEXY
Mike Hunt  #15265 Created August 9, 2008

262 shares


( 6 upvotes )

Dirk Diggler - May 19, 2009, 8:46 pm
CHUNK!!
Mr. Shiny - March 5, 2009, 5:54 pm
very funny, lol.
Shtoink - August 11, 2008, 1:24 am
rocky... road?
Narutarded - August 10, 2008, 10:14 pm
Yeah, he's bringing sexy back... IN A BURLAP SACK!!!
Motifake Wit Liberation Front - August 10, 2008, 2:05 am
I think I might have worked for him. Nice one!
Mike Hunt - August 9, 2008, 1:38 pm
This is my first motifake, and I am just thankful that it did not come out pixeltarded.
(Add Comment)      (Add to favorites)



What's HOT

nicholsjoshua15

nicholsjoshua15

JesusWept

concern3

mizzdizz

xnavygunner

Swampfox

Silverheart

Silverheart

theyuk

tjhawk



MORE on the HOT PAGE







HOMO SEX - Pinky thinks it's great. demotivational poster


TAGS: pink

demotivational poster HOMO SEX
Captain Douchebag  #15256 Created August 9, 2008

15 shares


( 22 upvotes )

Ghostlypeacockbubbleslug - September 14, 2009, 2:52 am
LMAO YES GO PINKMAN GO! *claps rigorously*
Woodywood03a - August 18, 2009, 1:04 am
Pinky is going to get his ass kicked. in 5...4...3...2
Krissie - August 18, 2009, 1:01 am
lmfao!!! Go Pinky!
mallen - January 17, 2009, 11:19 pm
hahahaha
Pinsel - January 10, 2009, 6:04 pm
*points to pinky* that man is awesome!
(Add Comment)      (Add to favorites)





Sponsored Links












(NEXT PAGE)




Upload content like a BOSS


Misc info


MotiNetwork Privacy Policy
Website (c) demotivationalposters.net