Motifake
politics
epic fail
military funny
stupid human
ufo
MAD
motifake
ONE account, works everywhere!
REGISTER in seconds






A&W RESTAURANT - Great Deals demotivational poster


TAGS: restaurant

demotivational poster A&W RESTAURANT
VinceVicious  #34810 Created December 10, 2008

1 shares


( 5 upvotes )

(Add Comment)      (Add to favorites)





Sponsored Links









TONY ROMO - Whatever it is that makes the Cowboys a great team, he has the antidote. demotivational poster

demotivational poster TONY ROMO
agdaniele  #34801 Created December 10, 2008

126 shares


( 21 upvotes )

LogicDude - August 11, 2009, 8:11 am
As MO sings, "Polka-polka-polka-polka chameleoooooon! They come and goooo, they come and goooooooooooo!"
agdaniele - August 10, 2009, 9:16 pm
Work at it, MO.... Accordion Hero is not something that should be taken lightly.
MO - August 10, 2009, 9:14 pm
You do whatcho gotta do...I'm geeking out with my PS3 I'll check back in in a while......burrrp
agdaniele - August 10, 2009, 9:14 pm
Geez.... fallen into MOblivion?
agdaniele - August 10, 2009, 8:51 pm
Kidding, MO. Had to do it.
agdaniele - August 10, 2009, 8:50 pm
Yep!
Nik - August 10, 2009, 8:48 pm
Hehe!! So...Thursday night, huh? OH YEAH!!
MO - August 10, 2009, 8:42 pm
Damn baby....harsh....but funny!!!!
agdaniele - August 10, 2009, 8:41 pm
LMAO!!!!!! I don't care what you meant, that comment was priceless!
Nik - August 10, 2009, 8:40 pm
Did you just swallow a 6" italian whole?
42 more comments
(Add Comment)      (Add to favorites)









BEEN THERE - I need to get a life! demotivational poster

demotivational poster BEEN THERE
culos  #34759 Created December 10, 2008

10 shares


( 40 upvotes )

pro - December 10, 2008, 8:56 pm
http://xkcd.com/386/
LogicDude - December 10, 2008, 6:32 pm
Holy keyboards Batman! This is full of win!!!
Fatty - December 10, 2008, 5:30 pm
+5 This has got Motifake written all over it.
(Add Comment)      (Add to favorites)





Sponsored Links









ROFLSTALIN - Little known cousin of ROFLMAO. demotivational poster


TAGS: mao stalin rofl lol roflstalin roflmao roflcopter lolerskates 1337 dr manhattan cousin

demotivational poster ROFLSTALIN
Dr. Manhattan  #34756 Created December 10, 2008

146 shares


( 23 upvotes )

Sean - January 13, 2009, 7:09 pm
P.S.: But on the other hand, Stalin's favorite Stooge was Shemp. So, wadda ya gonna do, eh? Take 'er easssss.
Motifake Wit Liberation Front - January 13, 2009, 7:03 pm
Damn you Mao!!!! You probably even like the later episodes and series where they meet actual ghosts!! That's insanity, you commie bastards!! Scooby Doo used to be the greatest champion of reason over fear. Scrappy was a worthless punk.
Sean - January 13, 2009, 6:50 pm
True Story: The Sino-Soviet Split actually occured over the question of whether or not Scrappy-Doo completely ruined the Scooby-Doo Show. Turns out Mao actually liked Scrappy!?!
(Add Comment)      (Add to favorites)



What's HOT

nicholsjoshua15

nicholsjoshua15

JesusWept

concern3

mizzdizz

xnavygunner

Swampfox

Silverheart

Silverheart

theyuk

tjhawk



MORE on the HOT PAGE







HEDY LAMARR - Thats Hedley demotivational poster

demotivational poster HEDY LAMARR
Airman  #34738 Created December 10, 2008

30 shares


( 23 upvotes )

Guest091 - June 27, 2009, 4:47 am
Harvey Korman was indeed funny in that movie. R.I.P.
ThePirate - March 21, 2009, 8:41 am
Now go do, that voodoo, that you do so well
Hector - March 21, 2009, 7:53 am
horse thieves, bull dykes, train robbers, bank robbers, ass kickers, shit kickers and Methodists.
Hector - March 21, 2009, 7:52 am
Raises and army of: rustlers, cutthroats, murderers, bounty hunters, desperadoes, mugs, pugs, thugs, nitwits, half-wits, dimwits, vipers, snipers, con men, Indian agents, Mexican bandits, muggers, buggerers, bushwhackers, hornswagglers, horse thieves,
(Add Comment)      (Add to favorites)





Sponsored Links












(NEXT PAGE)




Upload content like a BOSS


Misc info


MotiNetwork Privacy Policy
Website (c) demotivationalposters.net